22 Oca 2015

Günaydın... Günaydın Sana... Günaydın...

Bu şarkı yıllardır zihnimde kazılı. Eğer benim gibi "Tom ve Jerry" hastası bir çocukluk geçirdiyseniz,(dikkat psikolojim buna rağmen bomba gibi:P) resimdeki ördeğin yumurtadan çıkar çıkmaz bu cümleyi kurduğunu müziği ile hatırlayabilirsiniz :) 


Neyse efenim ne diyordum... işe yürüyerek gidip gelen biri olarak, yollarda sürekli aynı insanlarla karşılaşıyorum. Kaldı ki, toplu taşıma aracı kullananlarda aynı şeyi yaşıyor. 

Önceleri bu durumun farkında değilim. Daha sonra baktım her sabah istinasız, aynı deri montlu çocukla, pembe kabanlı kızla, kasketli abiyle, servis bekleyen minikle, kedilere mama dağıtan, öyle ki kedi çetesi yaratacak kadar etrafı kedilerle çevrili ablayla, elinde minik çantası, her daim traşlı yüzü, yaşını başını almasına rağmen kotundan botundan eksik kalmayan jilet görünümlü parfümü güzel kokan amcayla, uzun siyah kabanlı yakışıklı bankacı çocukla(huuu kocam duymasın :D). Üstüne ne bulursa geçirmiş, ama buna rağmen hoş gözüken hatunla karşılaşıp duruyormuşum. 

Bakın öyle ki analiz etme yetisine bile sahip oldum :) Haliyle onlarda benim farkımda, göz göze gelir bile oluyoruz bazen. İçimden "günaydın" desem ne olur diye geçirmeden edemiyorum. Onlarda aynı şeyi düşünüyor mudur acaba? Şöyle yanlarından geçerken "günaydın, günaydın sana günaydınnnn" desem :D 

Sanırım deli olduğumu düşünürler. :D Halbuki ne kadar güzel bir davranış olur değil mi? Uludağ'a gittiğimizde, arkadaşım anlattı. O ara da otelde ve çevrede "Arap"lar çoktu. Teleferiğe bindiklerinde yanlarından geçen her Arap kökenli "Selamun Aleykum" deyip durmuş. 

Ne kadar güzel bir davranış, tanıdık tanımadık kim varsa kimseden Allah'ın selamını esirgemiyorlar. Oysa biz bir "Günaydın"ı bile çok görüyoruz... 

Bu konuya nereden mi geldim? Gözümü bile açamamış yürürken, servisinin içinden bana el sallayan güzel gözlü minikle günüm aydınlandı... istedim ki bende kocaman bir GÜNAYDIN diyeyim bu gazla takipçilerime :)

Var mı sizin de böyle anılarınız, otobüste, sokakta yürürken, sürekli karşılaştığınız insanlarla. Çekinmeyin anlatın :) 

Bu arada bu postu yana ekliyorum. Bundan sonra "Günaydın" demek isteyeni beklerim :) 


Güne Güzel Başlayan Hatundan 
Sevgi ve Hörmetlerle


8 yorum:

  1. Biz simdi bir sitese oturuyoruz. Yaklasik 60 tane aile var sitede oturan. Dolayısıyla ben de düşünüyordum ki, komşuluk ilişkisi falan olmaz burada. Ondan kimseye selam vermiyordum. Ancak bazi komşular (Buna on üçüncü katta oturan yakışıklı da dahil) bana her zaman selam veriyor, ben de veriyorum artık. :D Önce korkardum, acaba terslerler mi diye. Şimdi daha rahatim ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşuluk ilişkileri maalesef eskisi gibi değil . Şanslısın selam verenin varsa özelliklede 13. Kattaysa :))

      Sil
  2. Günaydın Gönül Çelen güzel günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Filmlerde oluyo böyle tipler herkesle selamlasan sıcakkanlı kişiler :)hep ozenmisimdir onlara ama ben olamıyorum öyle..
    GÜNAYDINNN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok özenmiştir ama genelde mahalle ortamlarında oluyor o tip sevecenlikler :)

      Sil
  4. Ben sürekli gördüğüm her insana gülümserim, merhaba derim. Bundan çekinmiyorum çünkü karşımdakinin de hoşuna gidiyor. Otobüse binerken merhaba demeyi inerken de önden inip teşekkür etmesini severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo bu süper bir hareket takdir ettim. Keşke herkes sen gibi olsa buna bende dahil:)

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma