9 Nis 2014

Şakayı Kaka Yapmak!?

Annem şakaların suyunu çıkardığım zaman kullanırdı bu cümleyi hep. Az önce televizyonda arkadaşların birbirlerine yaptıkları çirkin şakaları görünce, aşağıda bazı sinirimi bozan hatta üzüldüğüm şakaları paylaşmak istedim sizinle. 


Chucky Şakası...

Hay nalet gitsin o bebeğe... Benim çocukluğumun yegane kabusu.Bebeklerimi atmama sebep olan, kızıl saçlı pis cüce... İzleyen izlemiştir. Kısa boylu bir arkadaş o sevimsizin kılığına girerek bir otobüs durağında,film afişi bulunan bilbordun arkasına geçiyor.Hiç bir şeyden haberi olmadan durakta bekleyen zavallılar, haliyle paraya kıyılıp harikulade hazırlanan şaka karşısında ayaklar totoya vura vura kaçıyor. Nası kaçmasın ki? Feriştahı gelse böğüre böğüre kaçmama engel olamazdı. Ama böyle pis bir şaka olmaz! Çoluk çocuk bekliyor o durakta ya biri yola fırlasa.. ya sırada otobüs geçiyor olsa.... İşte o pis kaka pardon şaka.
Asasörde Hayalet Var...

Korku filmlerinin en gözde temasıdır oradan burdan fırlayan hayaletler. Küflü bir asansörde elektrikler cızrt cazurt etmeye başlar ,elektrik gider gelir, kesilir  sonra ışıklar bi yanar ki o da ne HAYALETTTTTT! 
Bu temamız da  kurbanlar asansöre binerler şen şakarak. Tıpkı filmlerdeki gibi elektrik gider o sırada aşağı bölmeden bir kız çıkar ve ne olursa o zaman olur :) Şahsen böyle bir şeyi ben görsem donar kalırdım heralde. Aslında pek korkak da sayılmam, elektrik kesilince sakin kalırım ama minik bir kız çocuğu belirse sanırım donuma ederdim. :D
Ama böyle de pis şaka olmaz. Adamın biri o can havliyle kızı tekmeliyor... Böyle pervasızca bir şakada tek mağdur küçük kız oluyor.. Ava giderken avlanıyor işte o şaka...


Otoparkta Psikoloji Bozan Şaka...

Genç kadın hiç bir şeyden habersiz otoparka iner arabasını almak için. Birden çevresini saran hayaletlerle aklını yitirme noktasına gelir. Ağlayıp ,çığlıklar atmasına rağmen çok matahmış gibi senaryoyu bozmayan ekip bakın zavallı kadına neler yapıyor. Ben olsam daha sonra dava eder, psikolojimi bozdular diye donlarına kadar alırdım.İşte o şaka.>-<

Posta Kutusu Şakası ve Hazin Son...:(

İşte benim en çok üzüldüğüm şakalardan biri. Rusya'da posta kutusuna saklanıp ,atılan mektupları dışarı atan gencin şakasına dayanamayan magadanın biri, belinden silahı çıkararak posta kutusunun içine sıkıyor ve zavallı genç oracıkta can veriyor... Marketten çiklet niyetine silah alınabildiğibir ülke olan,her kendini adam sananın belinde, bebenin bile elinde olan o cinayet aletinin varlığından olan o program sahipleri bunun vebalini nasıl ödedi merak konusu... İşte o (elim varmasa da yazmaya) hazin şaka...



Şakanın  da bir sınırı vardır ama genelde kendi arasında ikiye ayrılır... 

1)Eşeğin Kulağına Su Kaçırılanlar (Şekil A1 Videolar :D)
2)Tadında bırakılanlar 

Ben ikinciyi seçiyorum sanırım sizde öyle yapardınız :) Gıdılar Kiss :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma