1 Eyl 2014

Oje Sorunsalı...

Ya arkadaş... oje sürmek istiyorum ya... ellerime ayaklarıma.. koyu koyu renkler sürmek istiyorum. 

Yaz geldi.. üstüne bir de geçti, ben cıvıl cıvıl gezmek istiyordum yaaa... 

Hay bin kunduz.. sürmesi güzelde... silmesi işkence... 

Geçenlerde, koyu yeşil oje sürdü ayaklarıma. Çıkartmak için bir yığın arkeolojik çalışma yaptım. Törpü, makas, aseton ve pamuk dörtlüsü,saatlerce benim için özenli bir şekilde çalıştı. 

Yok mu bunun daha kolay yolu? Kuaförde tek bir iz dahi kalmadan çıkan şey, ben silerken neden Türkiye haritası gibi kalıyor tırnaklarım da? 

Hele bir yöntem verin bana. Koyu renk ojeyi, elimden ve ayaklarımdan çirkin renkler bırakmadan kolayca nasıl çıkarabilirim? 

Kokusuz aseton demeyin çizerim... derseniz de marka verin :)


Oje mağduru hatundan sevgilerle :)



8 yorum:

  1. Çok zor iş :) Aynı sorun bende de var.. Neyse şu yöntem ideal. Oje sürmeden tırnaklarına cila sür. Bol bol sür.. İki kat sür kenarlarına taşıra taşıra.. Sonra ojeyi sürüver. Bir nebze daha rahat oluyor hayat..
    Sonrasında da vaktin ve sabrın varsa, ojeyi çıkardıktan sonra asetonlu su yap ayaklarına azıcık daha yumuşuyor. Sonra bir daha aseton yap. Az pamuk kullan, kenarlara odaklı çalış..
    Benden bu kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehe teşekkür ederim. Resmen tarihi kazı çalışması anlatır gibi anlatmışsın okurken yoruldum :P yine de deneyeceğim :)

      Sil
  2. Ay vardı bi yöntem :D
    Olley ilk kez bu konularda cahil değilim :D
    Baaak burdan izle :D
    http://www.youtube.com/watch?v=PXssU15QvHA&list=UUnn-wJ5OLkwWkTv-ld6szLg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy iyimiş ya. Bir daha gratis buluşmamda sepetimde olacak teşekkürler :)

      Sil
  3. Resim de iştah açıyor cidden :) Ben koyu ojeleri de normal asetonla siliyorum leke kalırsa tekrar geçiyorum üstünden hatta asetonsuz bir aseton benimki :) Benim asıl sorunum da simli ojelerle :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asetonsuz aseton ne kız? Bak Şeyma'nın paylaştığı video iyimiş. Youtube'dan "Ojemizi soyarak çıkarıyoruz" diye arat ;)

      Sil
    2. Tamam oje süreceğim zaman bakacağım :) Aseton zararlı bir madde olduğu için asetonsuz oje çıkarıcılar yapıyorlar

      Sil
  4. Ben de bir yerden duydum sana aktarayım :) Pamukları yanına alıyosun,üstüne asetonu boca ediyosun her tırnağa ayrı ayrı pamuk koyup o pamuğu tırnağa sarıyorsun.Onun üstüne de bildiğimiz folyoyu sar tüm parmaklarına 3-5 dk filan bekle sıralya bastırarak çıkar.İşe yarıyor.En azından bende :) Bir internet sitesinde duydum bende bu yöntemi.

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma