12 Ağu 2014

Sürpriz Parti/Surprise Party /Seopeuraijeu 2002 G.Kore Filmi

Arkadaş hatırı için çiğ tavuk bile yenir değil mi?
Peki sizden, yüzünü bile hiç görmediniz erkek arkadaşını oyalamasını isterse ne olur? 

Tam bir komedi olur :)

Mi-Ryung erkek arkadaşı Jun-Woo  için bir "sürpriz doğum günü partisi" düzenlemek ister. Ancak, Mi-Ryung'un babası, Jun-Woo'nun yarı Hawaii'li olduğunu öğrendiğinde deliye döner ve parti hazırlıklarına taş koyar. Tam o sırada Jun-Woo erkenden döneceğini söyleyince, çaresiz arkadaşı Ha-Young'dan o babasını ikna etmeye ve parti hazırlıklarını tamamlayıncaya kadar, hava alanına gidip onu oylamasını ister. 

İşte Ha-Young'un başına gelenler böyle başlar. Çünkü bir sorun vardır Ha-Young, Jun-Woo'yu daha önce hiç görmemiştir ve hiç tanımadığı birini oyalamak ne kadar kolay olabilir :)

Önce bir tarif alırsınız değil mi? İşte Mi-ryung'un verdiği akıllara zarar tarif :) 
Aranan kan bulunmuştu. Bulunmuştu da ne diyecekti? Sürprizi berbat edemezdi. Onu kendisiyle kalması için, acil bir yol bulması gerekliydi. 

Önce üzerine kahve döktü... 
Amaç paltosunu kuru temizlemeciye bıraktırıp, oyalanmasını sağlamak. Başardı mı? Başarmaz mı... 
Baktı ki, adam gideceğim de gideceğim demeye başladı. Bu sefer "gel seni istediğin yere bırakayım, o kadar da zahmet verdim" dedi ama bakın ne yaptı... :)
Tabi bu zavallı kızçe, burada totosunu yırtarken, Mi-Ryung'da babasını ikna etme çabaları içinde. Onu ikna edebilmek için her yolu denemeye, hatta her deliğe bile girmeye kararlı. Babasını saunada aramaya çalışınca bakın neler oldu.Bu sahneye çok güldüm. Koca bir "oha" demeyi de unutmadım :D

Öte yandan esas kızımız, yolunu değiştirip sahile varınca, burada bir dümen çevirmeyi ihmal etmedi. Deniz kenarındaki teknenin içine arabanın anahtarlı attı ve... 

Bu kadar curcuna yetmezmiş gibi, bu hengamenin arasına, Ha-Young'un eski sevgilisi de katılınca, olay tam bir çorbaya döndü. Yanında tutmaya çalıştığı adam, onunla iş birliği yapmaya ve onu eski sevgilisinin hışmından kurtarmaya çalıştı. Ama ateşle barut bu, yan yana durur mu... 
Olan olmuştu... bundan sonra ne olacaktı? Ha-Young ve Jun-Woo bu durumu Mi-Ryung'a nasıl açıklayacaklardı? 
İşte orasını söylemem arkadaş :)Bir filmin sonunu anlatmayı, bir de kitabın sonunu okumayı sevmem :) 
Yer yer vasat ilerlesede , sonunu çok güzel bağlamışlar. Sıkılmadan izledim. Ama, öyle aman aman izleyin, çok şükela, çok şahane falan demeyeceğim. Vaktiniz bolsa, vakit geçirmek için izleyebileceğiniz hoş ve sıcak bir film. 

Son olarak akılma takılanlar... 

Gıdılar kiss :)

2 yorum:

  1. o kadar sıkılmıştım o kadar sıkılmıştım ki :/
    ismi gibi sonudaki süpriz olmasa idi berbat bir film diyebilirdim :D ama kore klişesi olarak ter köşe olmuştum neyseki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Allah'tan sonunu iyi bağlamışlar :) Ben sıkılmadım, ama öyle gözüm de içine düşe düşe de izlemedim. Ortada :)

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma