16 Tem 2014

İlk Çekiliş Sonuçları


Merhaba canlar :) 

İlk çekilişimin en nihayetinde sonuna geldik :) 

Bu kadar ilgi göreceğini hiç tahmin etmemiştim:) ek haklarla birlikte 237 katılım oldu. Katlan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum;)

Her çekiliş gibi bir tane galibimiz oldu :)
Random.org talihliyi belirledi...
54 numaralı talihlimiz de...

Sümeyye Anıl kendisini tebrik ediyorum. Adres bırakmadığı için nanelota@gmail.com adresine ulaşım bilgilerini bekliyorum.

Şu an izinliyim 21 Temmuz tarihine kadar bana dönmezse ,ikinci bir çekiliş yapacağım.
Eğer dönerse izin dönüşü kendisine yollayacağım.

Herkese tekrar teşekkür ediyor,yeni çekilişlerde ve yazılarda buluşmayı umut ediyorum.

Benden ayrılmayın olur mu :) 
Gıdılar Kiss :)

2 yorum:

  1. Kazanamamışım ama olsun. Kazanan kişiye tebriklerimi en içten şekilde yolluyorum. ^-^ Başka çekilişlere artık.

    YanıtlaSil
  2. iyi ki ulasmamis, cünkü 2. cekilisle ben kazandim. oley!

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma