24 Haz 2014

K-Will-Please Don't /K-Pop

Her zaman söylediğim gibi K-pop ile pek ilgilenmem. Ara sıra gözüme çarpan bir şeyler olduğunda dinlerim ya da izlerim. 

Ama benim Asya Sever olduğumu bilmeyen kalmamıştır. :) Basın Danışmanım Zehra'da "Yav ne var bunda bu kadar deyip" de soluğu K-pop'da alan arkadaşlarımdan biri :)

Aslında seçimini yanlış yerde yapmış olsa da,saygı duyuyorum :) 

Kliplerin film tadında olduğunu söyleyerek başladı söze ve teması ilgisini çeken bir klibi paylaştı benimle. 

Evet tahmin ettiğiniz ve başlıkta da belirttiğim gibi,K-Will'in şarkısı. 

Klibi izlemeye başladığımda, The Master's Sun, Love Rain ve daha bir çok dizi ile gönüllere taht kurmuş, sevimli sıpa Seo In Guk'un oynadığını gördüm. 

İlk yorumum "Len gene mi ikinci adam oldu bu, ne zaman esas oğlan olacak" oldu :D 

Velhasıl klipte, arkadaşının müstakbel karısına aşık birini görüyoruz önce. Onları bir arada görünce içi burkuluyor, düğünde bir köşede salya sümük ağlıyor falan. 

"Ayyy yazıkkkk" oluyorsunuz otomatik olarak. Fekat... son sahnede çarpıcı bir detay çıkıyor ortaya ve benle Zehra aval aval klibe bakakalıyoruz :) 

Yorumları okuyoruz , kendimiz yorum yapıyoruz ama yok işin içinden çıkamıyoruz.Herkes kararsız :D Bende dedim ki ben bunu sevgili Asya Sever ve müzik dinlemekten keyif alan, diğer takipçilerime bir sorayım bu klipten ne anlıyorlar diye :D 

Soru: 

1-Sizce Seo In Guk yakın arkadaşını kaybettiği için mi ağlıyor?

2-Yoksa arkadaşına aşık ,paçoz kızı yolası geliyor o yüzden mi ağlıyor?

3-Yoksa "Vay efendim herkes evlendi. Evde kaldım ben ne zaman evleneceğim" diye mi ağlıyor :)



Hele bir klibi izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız :D Buyrun sizi müziği hoş, klibi kafa karıştırıcı o şarkıyla baş başa bırakıyorum. Yorum yapmayı unutmayın ha :D 



Dip Not: Resimler Alıntıdır... 

11 yorum:

  1. Nan bildiğin aşık bu diyecektim ki sonunda ne oldu öyle :D

    Yok yaaa aşık aşık :))
    Arkadaşı için niye ağlasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani çok kankalar ya arkadaşını kaybettiği eski günlerdeki gibi takılamayacakları için falan olabilir dedim :) Bir de belirtmeyi unutmuşum bir yorumda "şarkının Türkçe sözlerine bakarsanız anladığınız durumdan çok farklı olduğunu anlarsınız" gibi bir şey demiş. :)

      Sil
    2. Yok yok bende düşündüm onu kendime dedim :)
      Bi Türkçesine bakayım o zaman ;)

      Sil
  2. K Pop çok severim ama bu klip kendini aşmış gerçekten.
    Bende ilk izlediğimde Oppaya yazık diyordum ama sonu bomba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir son kafa karıştırıcı bence :) Hala daha tam anlamış değilim. İlk anladığım gibi kalsa mı acaba :D

      Sil
  3. Şok oldum sonunda, beklemiyordum hiç :D
    Bence bayağı bildiğin en yakın arkadaşına aşık :))

    YanıtlaSil
  4. o haaa!!
    çok güzel yapmışlar gol attılar izleyiciye gene :)
    ben de sana kızacaktım ne diye aşk acısı çeken seocumla dalga geçiyosun diyeee.. çok datluu yaaaa ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne gol doksandan taktılar valla :)

      Hakikatten sevimli yahu :)

      Sil
  5. Oh my God ben böyle bakmamışım olaya kaç zamandır o ağlayış o resmi birleştirme vayy vaay :D

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma