28 Nis 2014

Uzak Doğu Cicilerim /Part 1


Çevremdeki herkes Kore'ye olan merakımı bilir. Aslında sadece Kore'ye değil uzak doğu'ya karşı genel olarak bir ilgi var bende. Bu yüzden uzak doğunun çeşitli yerlerine giden arkadaşlarım ya da oradan gelecek olan bir müşterimiz varsa iş arkadaşlarım, benim için hatıra bir şeyler getirmeden/istemeden edemiyorlar.


Ne de güzel yapıyorlar bir bilseniz :) İşte benim vitrinimi, gardırobumu ziyaret ağacına çeviren "Uzak Doğu Cicilerim" 'in bir kısmı :D






Kore Fan'ı olmak; "Oppaaa opppaaaa" diye sağda solda yırtınmak, ona buna çemkirmek değildir... o kültürün her şeyine aşık olmaktır :) 

Krom...İkinci Partta görüşmek üzere.. :)



5 yorum:

  1. Hanbok ta gözüm kaldı, hep hayallerimi süslemiştir böyle yöresel kıyafetler :)) Ayrıca Kore fanı olmak ile ilgili yazdığın söz tamamıyla katılıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gördüğümdeki sevinci anlatamam sana :) büyükler için olanı tercih ederim ama :)

      Sil
  2. ooo laf da sokmuşuz. :)))
    ben de gidip görmek istiyorum oraları. ne yer ne içerim bilemiyorum ama fena olmaz ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda cok dertliyiz demeden duramadim :)

      ac kalmazsin bence illaki damak tadina uygun bir sey bulursun:)

      Sil
  3. Omo.... Hanbok... Hanbok'a ve Kimono'ya karşı çok büyük bir ilgim var. Küçük bir kızda ne kadar tatlı duruyor onlar. :3 Kore'nin votkası falan. Umm, sanırım iğrenir ve tadına bakamazdım ben. Kkk Ayrıca şu 'oppacı'lara ettiğin laf ne kadar güzel öyle. :D

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma