7 Nis 2014

Şablonun Şablonum Olsun Mu? :)


“Olmasın ben sana yenisini yapıcam” dedi Sawako Kuronuma :D

Şaka şaka asla böyle bir teklifle gitmedim kendisine gitmem de emek hırsızlığına karşı inanılmaz derece de hassasımdır.


Gezinirken rastladım ben de herkes gibi ona. Bir şey sordum belki de blogla alakalı olmadığı içindir bilemicem inanılmazdır ki cevap veresi geldi :D

Böyle böyle havadan sudan taciz etmeye başladım en sonunda şu cümleyi kurdurdum kendisine “bende bir kendimi tuhaf sanıyordum” :D

Her neyse sözün özü çok badireler atlattı bu site. Önce böyle gözüküyordu.
                           
Sonra çok göz yordu dedim. Yeni şablon sevdasına ayarlarını bozdum her şeyden çifter çifter vardı böyle oldu :D
   
“Ne yapıyorsun bu blog bana sağlam lazım gel bakim sen buraya” diye kulağımı çekerek bloğu kurtarmak adına bu hala getirdi Sawako :D

Sonra da “içinden geldiği” için (dikkatinizi çekerim bakın istek ya da taciz etmedim kesinlikle) Blog başlığını bulduğum için teşekkür amaçlı benim için çok sevdiğim karakter olan “Betty Boop’u” kullanarak böyle bir şablon yaptı.


Umarım sizde benim kadar sevmişsinizdir bloğumun yeni tasarımı.Eline, koluna ve fikrine sağlık Sawako Kuronum’a umarım sohbetimiz hep devam eder senin ve herkesin gıdısını kocaman öpüyorum :D 

4 yorum:

  1. Canım güle güle kullan :)) İleride referans olsun diye yaptım bu şablonu sana, geleceğe yatırım :P Şaka bir yana, yeni şablonumu yaparken yılmadan usanmadan beni dinledin, fikirlerini açıkça dile getirdin ve en önemlisi aylardır ne yazsam bu blogun headerına dediğim, bir türlü bulamadığım ismi "Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu"nu bulduğun için ben teşekkür ederim :) Benim için bu şablonu yapmak bir zevkti!Unutmadan ilk mailine baktım, blog sırlarımla alakalı değilmiş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt bende baktim sora :)Referans ha iyi fikir haha opuyorum :)

      Sil
  2. Blogun gerçekten çok tatlı olmuş.. ^_^ Sawako Onee'nin ellerine sağlık. Ondan bayağı küçük olduğum için böyle çağırıyorum ama... Sorun olmaz umarım. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)gerçekten harika bir iş çıkardı :) çekilişi sana kaptırdığım için neredeyse mutlu oldum :)

      Bu arada sawoya onee diyosan sanırım bana ajumma dersin :)))

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma