29 Nis 2014

Basın Danışmanım Zehra :)


Zehra... Benim 2006'dan biricik arkadaşım, ablam. Kendisiyle bir internet sitesi aracılığıyla tanıştım ve bugüne kadar her gün konuşuyoruz.

Hem kafamdaki “internetten adam çıkmaz” mantığını çürüttü, hem de hoş sohbeti ile mesai saatlerime ortak oldu :)

Özü sözü bir, düşündüğünü söylemekten kaçınmayan, çok badireler atlamış olmasına rağmen, “Yıkılmadım ayaktayım” sözünü dibine dibine yaşayan takdir ettiğim yegane insanlardan biri.

İşte bu kişi, benim berbat noktalama işaretlerimi, düşük cümlelerimi, yazım hatalarımı toparlayan, ona sormadan ciddi mailler gönderemediğim, yokluğunda “len şimdi Zehra olaydı da bir soraydım nasıl yazmışım acaba” diye karalar bağladığım bitanecik basın danışmanım :D

Bugüne kadar ona sormadan, tasdik ettirmeden hiçbir şirket mailini göndermişliğim yoktur. Onun sayesinde noktalama işaretlerini nereye koyacağımı öğrendim iyi mi :D Yazım hatalarına ve noktalama işaretlerine inanılmaz önem veren onunla, dil bilgisi yüzünden İngilizce öğrenirken bile zorlanan ben arasında dağlar kadar fark bile olsa “İyi ki tanımışım, iyi ki hayatımda var” dediğim kişi Zehra...

İyi ki varsın cankuş.. Hep yanımda ol :)


Not: Şimdi bunu okur gelir bana yazar. Şurası olmamış burası olmamış diye hahahayy.. Çaktırmadan düzeltirim ben de. Seviyorum len seni :D 

6 yorum:

Tasarım:Sawako Kuronuma