26 Mar 2014

Su İçmeyi Keyifli Hale Getirin :D

Su içmek benim için tam bir işkencedir. Gün içersinde 1 bardak su bile içmediğimi fark ettiğim zamanlar olur.

Nasıl bir metabolizmaysa benimki su içmeyi resmen reddediyor. Bu durum tabi, susuz kaldığı için tutan bir migren, susuz kaldığı için kuruyan bir cilt ve bıngıl bıngıl yağ olarak bana geri dönüyor.


Tuzu çok severim. Turşunun hastasıyım dede :) Gelin görün ki bu kadar tuza mini minnacık su yetmiyor doğal olarak. Doğumda aldığım kiloları (yarısı ödem olsa da) da eklersek bu duruma tostoparlak, yusyuvarlak geziyorum.

Neyse efendime diyeyim, geçenlerde bir yazı okudum. Daha doğrusu “Alkali” midir nedir onun nasıl olduğunu araştırırken bir yazıya denk geldim. "Suyun içine nane yaprakları ve limon koyun”.

Ben durur muyum hemen denemeliydim. Önce afilisinden bi cam damacana aldım kendime yaklaşık 2lt. Sonra bir demet nane ve limon :D


Sabah ilk işim toksin arındırıcı aromalı suyumu hazırlamak oldu :D ve bu sayede hiç su içmeyen ben hem önümde olduğu için hem de mis gibi koktuğu için damacananın dibini görmüş bulunmaktayım hacılar hayırlı uğurlu olsun :)

Tabi wc ile akrabalığım da arttı ama olsun artık :P Üstelik iş yerimde bu akım başladı bile herkesin masasında içi nane ve limonla dolu cam damacana var :D Sizde geri kalmayın derim :)

Bu karışım hem toksinlerden arınmanıza, hem sizi zinde tutmaya , hem de su ihtiyacınızı karşılamaya yarar. Kesinlikle denemelisiniz. Fikrime sağlık :) Hadi afiyet olsun :D




Gıdılar ballar kiss :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma