17 Mar 2014

Bir Buluşamama Hikayesi.. :)


Mabushi Majo’nun Zümrüt Yeşili gözlere sahip asabi cadısı Neobi... Benim senelerdir canım ciğerim arkadaşım. Aynı Ülke hatta İl içersinde olmamıza rağmen hayat gayeleri yüzünden bir türlü görüşemediğim burnumda tüten zat.. :D


Bizi birleştiren ve arkadaşlığımıza vesile olan canıımm sitemiz Candy’imiz kapandıktan sonra telefon mail Skype ne varsa irtibatımızı hiç koparmadık. Yüz yüze görüşemesek bile hep bi şekil iletişimde kaldık.


Gene böyle kendisinin de deyimi ile ilişkimizin temeli olan kıskançlık krizlerimizden birinde (mesela; sen bana gelmedin... sie sen git ona söyle... onunla buluştun bana gelmedin vs.. vs..) :D Aslında 2 senedir görüşmediğimizi fark ettik ve ikimiz birden dumur denizinde derya olduk :D

En son burada yazdığım günden sonra kendisi ile hiçbir şekilde yüz yüze  görüşmemişiz. Nasıı yaaa olduk? Kendimize inanamadık ikimizin de yanında şiddet vardı ve esefle kınadık kendimizi :D


Doğruydu çünkü ben o buluşmada zaten hamişdim sonrasında yok doğum yok doğum izni vs ile uğraşırken baktım ki bu hanım Kore’ye gidiyor sonra bi baktım çalışıyor... derken derken herkes kendi teranesine düşmüş.                  

Bir şeyler yapmalıydım. Hem bu gidişata bir son vermeli hemi de Neobimin tırnaklarını orda dünyanın Soju’sunu ve bilumum türevlerini tükettiği halde benim için Kore’den getirdiği caaanımm Soju’mun üzerinden çekmeliydim. :D

Oturduk plan yaptık o kazanını fokurdattı ben sazı mı tıngırdattım ve sonunda izinli olduğum bir hafta buluşmak için sözleştik hemi de bir ay evvelinden.

Mecidiyeköy’de buluşup Kore marketine gidicek, rafları boşaltıp Taksim’e çıkacak, Gaya Restoranda da işkembemizi dolduracaktık planımız buydu.


Neobim için zaten sıkıntı olmayacaktı buluşacağımız gün off günüydü ben de hazırlıklarımı tamamlayıp herkesi organize ettikten sonra buluşma gününü beklemeye başladık.

Bi yanda da sürekli “bak beni ekme ha ,bak kesin geliyorsun değil mi” şeklinde konferansta yapıyorduk birbirimize. :D

Velhasıl kelam... Kayınvaldem hep derki “Kızım önünden kesme” Türkçe meali.. “Erkenden plan yapma ne olacağı belli olmaz” Nitekim öle de oldu...

Buluşma gününden önce Berkin Elvan’ın cenazesi nedeniyle Taksim karıştı ve olaylar 2 gün kadar sürdü... Bende yüksek potansiyelde uğursuzluk mevcuttur. Olmayacak şeyler başıma gelir. Neobimle eğer gidersek birbirimizi bırakıp da kaçamayacağımız için, başa bir şey isabet etme ya da toma ezme ve ya da dayak yeme olasılığı olduğunu fark ettik ve buluşmaktan vazgeçtik... :(


Yine bir girişimimiz daha patates olup, bir daha ki izinlerimizde görüşmek üzere sözleştik.  Yine önünden kestik ama bu sefer muvaffak olacağımıza inanıyor her şeyin süt liman gitmesi için dua ediyoruz :D

Hepinizin gıdısını kıtladım :D   


1 yorum:

  1. Yazınızı yeni okuyorum umarım arkadaşınızla buluşmuşsunuzdur :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma