21 Mar 2014

Bir Ben Var Ki, Benden İçeri Benden Ziyade...

Başlık ne alaka diyeceksiniz.. İnanın bilmiyorum niyeyse yazasım geldi. :D

Günlerdir, şu bloğu nasıl daha iyi hale getirebilirim , takip sayıma nasıl " yürü ya kulum" dedirtebilirim onun cebelleşmesi içindeyim.


Anacım nerden taktım bu olaya bilemedim ki ben :D Kendi halimde takılıyordum neyin gazına geldim anlamadım ki :D Amacım (ki hala amacım) "içimde kalmasın" Yorum yapmayı , okumayı okutmayı severim. Neyin peşindeysem :P 

Zaten senelerdir her boka maydanoz olan bir tipim takılmasaydım kendim bile kendime şaşardım. Mincik kızdım sanal alem, kocaman hatun oldum hala sanal alem :D

Neyse efendim gel gelelim asıl amacıma... Baktım durduğum yerde olacak gibi değil bir fitil yakayım dedim bakalım neler olacak. Ya herro ya merro hehehehe (orjinali neydi ki bunun neyse :D) 

ŞİMDİ BURAYA DİKKAT :D

Düşündüm taşındım, tatlı tatlı kaşındım ve takipçi sayımı 50yi bulunca çekiliş yapmaya karar verdim. Önce 100 olsun dedim sonra "yuh 50yi görürsen öp başına koy"dedim ve karar verdim. :)

Ha  bu nasıl olcak? Vallaha bilmiyorum nasıl olcak. Beklemede kalacağım 18 takipçiden 22e çıktıysa,22den de pekala 50ye çıkabilir dimi ama :D 


Hepinizi gıdınızdan öpüyor bu ne idüğü belirsiz yazıma bir son veriyorum :D
Not: Kırmızı tabelaya tıklayıp takip edebilirsiniz :)

2 yorum:

  1. Canım bazılarında bende de dahil daha fazlasını görüntüle çıkmıyor :) Sana mail atacağım nasıl çözeğinle ilgili! Son olarak ben ilk açtığım zamanlar 3 ay boyunca 18 takipçim vardı, blogumu geliştrdikçe de takipçim arttı, zamanla artacaktır yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Öyleymiş bende yeni fark ettim. :S

      Önce ateşimi harlarım sonra sabırla beklerim :)

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma