16 Ara 2013

Saza ve Söze Neden Gelmedim...? :)



Dınndı dın dın dındıdın dınnnn.... :)
Olmuş mu koskoca birrr yıllll
Anlatacaklar birikmiş bir yığınnnn dındı dın dın dındı dındınnnn :)

Hoş geldimm Sefaaa geldimmmmm :P (Bloğun adını da değiştim geldim :P)
Boru muuu... Neredeyse 2. yılıma doğru 4 nala gidiyormuşum zor yetişmişim :P Bu süre içinde neler oldu neredeydim, niye yazmadım, ne yapmaktaydım....

Önceliklen beni bilenler bilir bilmeyenler için açıklıyorum “Anne oldum”.



6 Aralık 2012 tarihinde oğluşum Aren’i dünyaya getirdim. Bütün dünyam ve vaktim o anda itibaren bu küçük hırsız tarafından çalındı. Bir uydu gibi, kokuya koşan kedi gibi, güneşe yüzünü dönen ayçiçekleri gibi bütün hayatımla döndüm ona. Dünyada, neyin tadı, neyin kokusu, hangi bakış, hangi gülüş, hangi ağlama, hangi sarılma seni bu denli kendinden geçirir bilmiyorum. Bu aşk başka aşk...

Bunun dışında 3,5 aylık yatışın sonunda Mart ayında işe başladım. Kuzumu bırakmak bana çok koysada her insan evladı gibi çalışmak zorundaydım. Ev, iş , çocuk , yemek, bulaşık , çamaşır , koca :D :P hepsi bir araya gelince ÇeLen evin içinde böyle geziyordu artık...
... Ha işin kötü tarafı bu kadar hengamenin arasında doğumda aldığım kilolar gitti mi? naahhhhhh....


Yok anacım yok nerdeee... Benim göbek göbeklikten çıktı, memelerle beraber anacaddeye bağladı artık :P  Hayır, benim nevaleler zaten büyüktü şimdi inek memesinden hiiçç bir farkı kalmadı.

Neyse tam düzenimi oturtmuşum yaz sezonuna doğru gidiyorum. Senelik izinlerimi alıp minnoşumla da vakit geçirmenin hayalini kuruyorum....İş yetişmek için koştuğum, kaldırımda bile yumurta pişebilecek bir Temmuz sıcağı sabahında “taakkkk” ayağımı kırdım iyi mi. Al işte piç oldu mu sana bütün yaz. 1, 5 ay ayak alçıda değneklerle, değil dışarı çıkmak tuvalete bile zor yürüdüm mü sana. Baktılar olacak gibi değil acıdılar halime evin içinde otur otur manyağa bağladım. Sağdan soldan, naptılar ettiler, sordular soruşturdular bir tekerlekli sandalye ayarladılar bana. Tabi ki o sandalye ile o bar senin bu bar gezemedim ama (Sanki hep gezermişim gibi) en azından ara ara hava almaya çıkarttılar hayırlarına beni. Hayırlarına diyorum zira beni bir de kucağımda Aren’le itecek baba yiğit bulmak o kadar kolay olmuyordu :P
 
Ayağı kırmanın maratonunu da atlattıktan sonra tekrar işe döndüm. Şu an aktif olarak hala çalışmaktayım sağlamım :P Arada ufak tefek şeyler oldu ama boşverin  o kadar da uzun boylu değil :D Sonuç olarak işte geldim buradayımmm ben bu işte ustayımmmm :D

Bana sarılın sıkı sıkı, bağrınıza basın, sevin, başımı okşayın :P

Öpüyorum gıdınızdaannnn :D



bLA bLA kÖŞESİ :P 

Acun Ilıcalı “Yeteneksizsiniz” in suyunu çıkaramaya başladı... “O ses Türkiye”nin jurisi değişti, Facebook’ta Baaddin diye bir yarım akıllı türedi, :(  (Gerçi kendisini severim ama :P) Şeker Kızım Candy’min biricik sitesi kapandı  , Emrah Twitter’a ortak oldu... Sinem Kobal’la Arda Turan 8595571569565cı kere ayrıldı,okulun birinde kızların etek giymesi yasaklanınca eylem yapan kızlara destek veren 5 erkek öğrenci etek giyindi. (Helal olsun aslanlar) , Kızlı- erkekli evlerde mi kalınırmış diye delinin biri kuyuya taş attı 40 akıllı dönüp götüyle güldü... “Ulan” kelimesinin argo değil de aslında “Delikanlı” manasına geldiği ortaya çıktı (Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp :P):D Kış bu sene gelmeyecekmiş bahar tadında geçirecekmişiz.(Oysaki Kar yağıyor yalana bak) Kırılan bir ayak sittin sene geçsene iyileşmeyecekmiş yaşlı karılar gibi yağmur yağdığında, soğuk olduğunda yan yattığında çamura battığında... inim inim inlicekmişim (Şu anda olduğu gibi)



Mış.. miş.. du... dı ... di .. öyle böyle koskoca 365 günü geride bırakıbırakı vermişim..
Daha çookk şey var ama benden şimdilik bu kadar... Umarım ara vermem ve yine gelirim beni özleyin anacım baaayyyyy :)

1 yorum:

  1. Ne güzel bir blog burası, tasarımı, eğlenceli yazıları ne güzelmiş, nasıl keşfedememiş bunca zaman, tüh..
    Hemen izlemeye aldım sizi.
    http://whiteglaze.blogspot.com
    Tekrar görüşmek ümidiyle,
    Kocaman Sevgilerimi bıraktım, kaçtım.. :)
    Beyaz Sır

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma