11 Nis 2012

Çin İşi Japon İşi Bunu Yiyen İki Kişi :D

Geldim, yettim hala burdayımm şşş bana bakın :D

Geçen hafta Neobim canım Mervem'le Bakırköy Capacity semalarında buluştuk. (Tekrar yanıma geldiğin için çok çok kiss cancazım :D)
Güzel bir film izledikten sonra baktık ki karnımız zil çalıyor. Ne yiyeceğimizi kara kara düşünürken aklıma “Çin lokantası” hesabı bi yer geldi.  İsmi şu an aklıma gelmese de :D Merve’ye dönüp “Çin lokantası var şurda orda yiyek mi?” dedim nerden aklıma geldi hay gelmez olaydı :D



Tabi kuşum da benim gibi yeni lezzet delisi,uzak doğu aşığı ve çılgınlık abidesi olduğu için bu teklife dur der mi? Tabisi NO! :D Oraya ne eşim gelir ne de başka arkadaşlarım Merve’m dışında.

Efenim geldik ne yesek diye bakındık bakındık ve açık büfeyi gördük. O  da neee “kimbaap” yada artık Çinli amcamlar ne diyorsa. Başta ikimize de o cazip geldi birbirimize baktık ve daldık yemeklerin içine.
Şunu da alayım, bu neymiş bunu da koyayım, şu nasıl bişi acaba diye diye tabaklar doldu taştı. Çıbıklarımızı aldık (her ihtimale karşı çatallarımızı da:P) içeceklerimizi söyledik ve yemek için koyulduk.

Neobilikim çıbıkları ile tatlıdan olma kabaktan bozma abzürt bir şeyin ucundan kıtlatırdı bana fena olmadığını söyledim. Ama gerçekten de öyleydi. Bu lafım üzerine lööppp diye ağzına gömdüğü o “şeyi” daha midesine yollamadan gözleri yaşlı yaşlı yutmaya debelendi garibim. Bir an dedim ki “aha şimdi kusacak ve bu masalda burada bitecek” :D

Benim çubuklarla cebelleşmem de görülmeye değerdi doğrusu. :D En sonunda pes edip çatalla yumulmaya çalıştım.

Anammm annammm annnaaaaaammm… ne siz sorun ne biz söyleyelim. Birisi kendini tavuk sanan susamlı bir deniz atı , birisi köpük kağıtların balık kokan versiyonu tadı yoook tuzu yok. Bir tanesi halka tatlısının şerbetsiz ve öksüz kalmış hali…. Bla bla blaa….  

Daha sonra Merve’m kardeş Ahmet’i  de yanına çağırıp “sana yemek ayırdım” diye kekleyip kalan yemeklerini ona ittirince onun da bir ton çenesini dinlemek zorunda kaldık :P

Emme velakine tabağımı başarı ile bitirdim…. Ama yeni lezzetler uğruna bir gün gözlerimi hastanede açacağım diye ödüm şeyimde yalan yok :D Ancak vasabiye bulanmış (hardalın yeşermişi) kimbap ve sebzeli erişteyi yiyebilirim fekkaatt bir daha gidersem :P

Gittik… gördük… beğenmedik :D onaylamıyoruz bir daha değil önünden geçmek açısına bile girmeyiz, transit geçeriz almayalım alana da mani olmayalım.
I ıhhh… cıhh.. yoğ… bi kusup geliyorum :D

Gıdıdan gömüldüm :D



2 yorum:

  1. Muhahahha :)) Güzel düşüncelerin için arigato bebek bil mukabale =) İş yemek konusuna gelince tövbe daha çin mutfağının önünden geçersem :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen kusum aynen ya XD biz istahimizi baska diyarlara saklayalim XD

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma