19 Mar 2012

Hayalhane'de 6 Gerçek :)


Off konularım çok birikti çookkk hangisinden başlayacağımı bilmiyorum ama en çok haz aldığımdan başlamayı tercih ediyorum hihihihihi....

Dilek,Özlem,Ayça, Yiğit, Burak ve Ayhan... Bu isimler size bir şey ifade ediyor mu?


Ben söyleyeyim onlar.... Mahşer-i Cümbüş...

Fox Tv ekranlarında bir tersadüf sonuçu “Anında Görüntü Şov” ile tanıdım onları. Bu deli dolu 6 insan doğaçlama tiyatro yapıyorlardı.

Şöyle bir düşününce... “Doğaçlama” aslında zor bir sanattır. Ama onlar için resmen artık gözleri kapalı oynayabilecek hava, su gibi bir kıvama gelmiş. İliklerine işlemiş :)

Bi gün arkadaşım büyük bir heyecanla aradı “Lağğnn Mahşer-i Cümbüş’e bilet buldumm gidek mi?” dedi...
Bu fırsat kaçar mı hacılar? Tabisi gidek dedim...:D

Oyun Beyoğlu’nda sahneleniyor “Hayalhane” mekanın adı. Bir apartman dairesi gibi. Sizi dönen merdivenler karşılıyor ki çıkarken basamaklara dikkat etmek lazım. İkidir yeri öpüyordum :D

İçersi çok tatlı bir cafe tarzından yaratılmış. Amannn görmeniz lazım bir kalabalık bir kalabalık...  Bakmayın siz televizyonda olmadıklarına kendilerine göre bir hayran kitleleri var ki aklınız durur zira bizim durdu. Salonda boş yer kalmadı.

İnsanların gelmesi, oturması yerleşmesi derken... nihayet bizim çete göründü... Bakın o kadar sahipleniyorum ki “bizim çete” diyorum insanlara :D nedenini sonunda söyleyeceğim :D

Oyunlar, 2 perde halinde sergilendi 1. perde de 3 oyun 2. perde de 1 oyun baksanız az gibi değil mi? Hayır işte... 2,5 saat sürdü. Gerçi onlara doymak için az bile bir zaman ama insan olduklarını unutmamak lazım heheheh 

Çok eğlenceli aralıksız kahkahalar attığımız o 2,5 saat bittiğinde yavaş yavaş salonu terk etmeye başladık. Bir indik ki kapıya o da ne?  Bu 6 kişilik grup kapıya inmiş bizi uğurlamıyorlar mı?

Nasıl yani ya? Resmen evlerinden uğurlar gibi (ki evleri olmuş artık) “Ayağınıza sağlık tekrar bekleriz” diyorlar.... Dedim siz nasıl güzel insanlarsınız... Bu fırsatı kaçırdım mı peki? Tabisi de HAYIR! Hemen tuttum kollarından “ben resim çektirmek istiyorummm” diye başlarını yemeye başladım.

Hehe hoş boşuna yemişim zaten durumdan haberdarlar çünkü kimse bu fırsatı kaçırmak istememiş. :D

Sonuç olarak canlar çok eğlenceli bir Cumartesi geçirmiştim geçen haftalarda. Bence sizde kaçırmayın mutlaka gidin izleyin, izlettirin.

Son söz... Yetkililere sesleniyorum... Kaybolmayan bir Mahşer-i Cümbüş istiyorummm... Onları ekranlara geriii istiyorummmmmmmm :( 

Gıdıdan Kissss :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma