12 Ara 2011

Bugün Ne Giysem?


“Zıkkımın dibini...” diyesim geliyor her izlediğim zaman. Pek çoğunuz izlemişsinizdir yarışmayı. Ön elemelerden geçen bir grup hatun daha sonra kendi bütçeleri ile (bildiğim kadarıyla) elbise alıp jürinin karşısında finale kalmaya çalışıyor falan fıstık.




Amaç yarışmanın sonunda belli bir miktar parayı cukkalamak. Pekiii sorarım size. Paranın miktarı tatmin edici olsa da  değer mi orda aşağılanmaya? “Kaz gelecek yerden tavuk esirgemem” mantığı ile deli gibi alışveriş yapan bu hatun kızlarımız kesenin ağzını Süleyman gibi açıyorlar maşallah. 500 TL’e elbiseler 100 küsür TL ayakkabılar,çantalar, takılar, tokalar. 

Giyinip kuşanıyorlar jürinin önüne çıkıyorlar deyim yerindeyse paraları ile rezil oluyorlar. Kazanamayınca finale kalamayınca ne oluyor? “Aa iyi ya en azından bi elbisem daha oldu bu da bişidir” diye mi düşünüyorlar .Kusura bakmasın kimse ama benim başıma gelecek öyle bir şey, ben bir yarışma için bi dünya para bayılacam(mimmkinn deel ama misal işte :P) üstüne bir de seçilmicem, her dolabımı açtığımda o elbiseyi görüp yediğim kazığı anımsarım. Anımsarım, ya gider birine yüzü suyu hürmetine bağışlarım o elbiseyi ya da bir sandığa tıkar enayiliğimin üstüne bir bardak soğuk su içerim.


Yarışmanın sonunu hiçbir zaman getiremedim. Belki de totomdan element uyduruyorumdur bilemiyorum. Çünkü dayanamıyorum o tipitipleri görmeye. O çok değerli jüri üyeleri karşısındakini yerin dibine sokmadan evvel kendi tiplerini hiç görmüşler midir acep? Jüri üyesinin tek bayanı olan hanımefendi, geçenlerde gördüm mini bir şapka taktırmış kafasına. Amann ne şapka bildiğiniz kuş yuvası. Karşısındaki yarışmacıyı da yok şuran şöle buran böle diye eleştiriyor. Ee be güzel bağayan... siz kamera karşısına geçmedenevvel aynaya baktınız mı?

Onu bunu bilmem eğer moda anlayışı...

Birinin kuş yuvası şapkaları...
Ötekinin Clark Kent çakması eski moda gözlükleri...

Berikinin çocuk kakası ile hardal renginin karışımı tuhaf pantolonu ise...


Ben gerçekten modadan anlamıyorum ağalar... Yanımda şiddet de var esefle  kınıyoruz kendimi ! ! ! 

                                                                                         Gıdıdan Kissledim... :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma